Wakacyjny kurs tworzenia gier komputerowych – edycja 2017

Wakacyjny kurs tworzenia gier komputerowych – edycja 2017

 

 

 

 Chcesz nauczyć się tworzyć gry komputerowe?

Już dzisiaj zapraszamy do zapisów

 

W obecnej edycji (wakacje 2017) przygotowaliśmy dla Was nowe kursy, pozwalające poznać podstawy tworzenia gry komputerowej oraz rozszerzenia dla poszczególnych gatunków gier:

1. Kurs wprowadzający – podstawy
2. Tworzenie gry typu FPS
3. Tworzenie gry platformowej 2D
4. Shoot ’em up
5. Tworzenie gry przygodowej 2D
6. Gra typu Hack and Slash
7. Gry RTS

 

UWAGA: ilość miejsc ograniczona!

Kursy poprowadzą profesjonalni trenerzy i projektanci gier komputerowych:

 

Mateusz Kukla

portret mateusz kukla 2Projektant i autor gier niezależnych.

Obecnie pracuje w CD PROJEKT RED.

Wcześniej zajmował się grami przeglądarkowymi i mobilnymi.

Fan gier Indie, w wolnym czasie rysuje i maluje.

 

 

 

Błażej Augustynek

Błażej AugustynekAbsolwent filmoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim i współautor książki „Olbrzym w cieniu: Gry wideo w kulturze audiowizualnej”.

Pracę w branży gier zaczął w 2011 roku w studio Reality Pump.

Brał udział w zakładaniu krakowskiego oddziału CD Projekt RED gdzie jako Quest Designer pracował przy grze „Wiedźmin 3: Dziki Gon” oraz jej rozszerzeniu „Krew i Wino”

 

 

Program szkolenia – KURS WPROWADZAJĄCY – PODSTAWY (15 godzin lekcyjnych)

1. Wprowadzenie do programu

– Zapoznanie się z silnikiem Unity3D, jego funkcjami i możliwościami.

– Tworzenie i edytowanie własnych projektów.

2. Opracowywanie poziomu

– Edytowanie poziomu (ukształtowanie terenu, roślinność, oświetlenie).

– Zapoznanie się z fizyką i systemem kolizji.LeftOneStone1_2014-04-05_21-40-05-04

3. Dodawanie skryptów

-Wstęp do programowania (poznanie czym są skrypty, zmienne i funkcje).

-Dodanie nowych funkcjonalności do gry (liczenie punktów, zmiana poziomów).

4. Tworzenie animacji

-Tworzenie animacji w oparciu o wewnętrzne narzędzia silnika.

-Dodanie i oskryptowanie animatora.

5. Projektowanie Interfejsu

-Zapoznanie się z narzędziami do tworzenia interfejsu.

-Stworzenie menu startowego do gry.

 

Program szkolenia – Tworzenie gry typu FPS (15 godzin lekcyjnych)

1. Opracowywanie strzelania i poruszania się postaci gracza.

2. Implementacja różnych rodzajów broni.

3. Sztuczna inteligencja przeciwników.

4. Projektowanie poziomu.

 

 

 

Program szkolenia – Tworzenie gry platformowej 2D (15 godzin lekcyjnych)

1. Stworzenie postaci gracza poruszającego się w dwuwymiarowej przestrzeni.

2. Animacja postaci gracza oparta na bazie sprite’ów.

3. Opracowywanie różnych rodzajów przeciwników i przeszkód.

4. Zaprojektowanie poziomu do gry 2D.

 

 

Program szkolenia – Shoot ’em up (15 godzin lekcyjnych)

1. Opracowanie poruszania się statkiem po ograniczonej przestrzeni.

2. Implementacja różnych rodzajów pocisków i upgrade’ów.

3. Różne rodzaje i układy przeciwników.

4. Stworzenie ruchomego tła i iluzji ruchu.

 

 

 

Program szkolenia – Tworzenie gry przygodowej 2D (15 godzin lekcyjnych)

1. Wymyślenie postaci i historii na potrzeby gry.

2. Pisanie dialogów z opcjonalnymi wyborami.

3. Implementacja ekwipunku i używania przedmiotów.

4. Opracowanie zagadek logicznych.

 

 

 

 

Program szkolenia – Gra typu Hack and Slash (15 godzin lekcyjnych)

1. Kontrola postaci i poziomu z rzutu izometrycznego.

2. Podstawowy przeciwnik.

3. Interaktywny przedmiot.

4. Stworzenie stylizowanego poziomu.

 

 

 

Program szkolenia – Gry RTS (15 godzin lekcyjnych)

1. Stworzenie kontrolera kamery do obserwowania poziomu.

2. Opracowanie sztucznej inteligencji żołnierzy.

3. Zarządzanie oddziałami i zasobami.

 

 

TERMINY NAJBLIŻSZYCH KURSÓW

Wszystkie kursy odbywają się w dni robocze w godzinach 17:30-20:30 (każdego dnia kursu), wg. harmonogramu poniżej lub w wersji ogólnej tutaj.

Nazwa kursu Harmonogram kursów Liczba wolnych miejsc
Kurs wprowadzający – podstawy

29.06-04.07.2017

21.08-25.08.2017

21.09-26.09.2017

5

8

8

Tworzenie gry typu FPS

10.07-14.07.2017

04.09-08.09.2017

6

8

Tworzenie gry platformowej 2D

20.07-25.07.2017

14.09-19.09.2017

6

8

Shoot ’em up

10.07-14.07.2017

28.09-03.10.2017

8

8

Tworzenie gry przygodowej 2D

28.08-01.09.2017

28.09-03.10.2017

8

8

Gra typu Hack and Slash

31.08-05.09.2017

19.10-24.10.2017

8

8

Gry RTS

14.09-19.09.2017

09.10-13.10.2017

8

8

 

Promocyjne ceny kursów w wakacje:

Nazwa kursu

Koszt kursu

(brutto – zawiera 23% VAT)

Kurs wprowadzający – podstawy 600 zł *
Tworzenie gry typu FPS 530 zł *
Tworzenie gry platformowej 2D 530 zł *
Shoot ’em up 530 zł *
Tworzenie gry przygodowej 2D 530 zł *
Gra typu Hack and Slash 530 zł *
Gry RTS 530 zł *

 

 

Zapisy na kursy dostępne są tutaj.

Zapisu do grupy dokonujemy dopiero po dokonaniu wpłaty za kurs. Przed dokonaniem wpłaty należy dowiedzieć się czy są wolne miejsca w grupie. Liczba miejsc jest ograniczona.

* podana cena od osoby jest ceną promocyjną, do której nie można stosować żadnych dodatkowych zniżek wynikających z oferty Centrum Edukacyjnego Axon System.