Wakacyjny kurs tworzenia gier komputerowych – edycja 2017
Chcesz nauczyć się tworzyć gry komputerowe?
Już dzisiaj zapraszamy do zapisów
W obecnej edycji (wakacje 2017) przygotowaliśmy dla Was nowe kursy, pozwalające poznać podstawy tworzenia gry komputerowej oraz rozszerzenia dla poszczególnych gatunków gier:
1. Kurs wprowadzający – podstawy |
2. Tworzenie gry typu FPS |
3. Tworzenie gry platformowej 2D |
4. Shoot ’em up |
5. Tworzenie gry przygodowej 2D |
6. Gra typu Hack and Slash |
7. Gry RTS |
UWAGA: ilość miejsc ograniczona!
Kursy poprowadzą profesjonalni trenerzy i projektanci gier komputerowych:
Mateusz Kukla
Projektant i autor gier niezależnych.
Obecnie pracuje w CD PROJEKT RED.
Wcześniej zajmował się grami przeglądarkowymi i mobilnymi.
Fan gier Indie, w wolnym czasie rysuje i maluje.
Błażej Augustynek
Absolwent filmoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim i współautor książki „Olbrzym w cieniu: Gry wideo w kulturze audiowizualnej”.
Pracę w branży gier zaczął w 2011 roku w studio Reality Pump.
Brał udział w zakładaniu krakowskiego oddziału CD Projekt RED gdzie jako Quest Designer pracował przy grze „Wiedźmin 3: Dziki Gon” oraz jej rozszerzeniu „Krew i Wino”
Program szkolenia – KURS WPROWADZAJĄCY – PODSTAWY (15 godzin lekcyjnych)
1. Wprowadzenie do programu
– Zapoznanie się z silnikiem Unity3D, jego funkcjami i możliwościami.
– Tworzenie i edytowanie własnych projektów.
2. Opracowywanie poziomu
– Edytowanie poziomu (ukształtowanie terenu, roślinność, oświetlenie).
– Zapoznanie się z fizyką i systemem kolizji.
3. Dodawanie skryptów
-Wstęp do programowania (poznanie czym są skrypty, zmienne i funkcje).
-Dodanie nowych funkcjonalności do gry (liczenie punktów, zmiana poziomów).
4. Tworzenie animacji
-Tworzenie animacji w oparciu o wewnętrzne narzędzia silnika.
-Dodanie i oskryptowanie animatora.
5. Projektowanie Interfejsu
-Zapoznanie się z narzędziami do tworzenia interfejsu.
-Stworzenie menu startowego do gry.
Program szkolenia – Tworzenie gry typu FPS (15 godzin lekcyjnych)
1. Opracowywanie strzelania i poruszania się postaci gracza.
2. Implementacja różnych rodzajów broni.
3. Sztuczna inteligencja przeciwników.
4. Projektowanie poziomu.
Program szkolenia – Tworzenie gry platformowej 2D (15 godzin lekcyjnych)
1. Stworzenie postaci gracza poruszającego się w dwuwymiarowej przestrzeni.
2. Animacja postaci gracza oparta na bazie sprite’ów.
3. Opracowywanie różnych rodzajów przeciwników i przeszkód.
4. Zaprojektowanie poziomu do gry 2D.
Program szkolenia – Shoot ’em up (15 godzin lekcyjnych)
1. Opracowanie poruszania się statkiem po ograniczonej przestrzeni.
2. Implementacja różnych rodzajów pocisków i upgrade’ów.
3. Różne rodzaje i układy przeciwników.
4. Stworzenie ruchomego tła i iluzji ruchu.
Program szkolenia – Tworzenie gry przygodowej 2D (15 godzin lekcyjnych)
1. Wymyślenie postaci i historii na potrzeby gry.
2. Pisanie dialogów z opcjonalnymi wyborami.
3. Implementacja ekwipunku i używania przedmiotów.
4. Opracowanie zagadek logicznych.
Program szkolenia – Gra typu Hack and Slash (15 godzin lekcyjnych)
1. Kontrola postaci i poziomu z rzutu izometrycznego.
2. Podstawowy przeciwnik.
3. Interaktywny przedmiot.
4. Stworzenie stylizowanego poziomu.
Program szkolenia – Gry RTS (15 godzin lekcyjnych)
1. Stworzenie kontrolera kamery do obserwowania poziomu.
2. Opracowanie sztucznej inteligencji żołnierzy.
3. Zarządzanie oddziałami i zasobami.
TERMINY NAJBLIŻSZYCH KURSÓW
Wszystkie kursy odbywają się w dni robocze w godzinach 17:30-20:30 (każdego dnia kursu), wg. harmonogramu poniżej lub w wersji ogólnej tutaj.
Nazwa kursu | Harmonogram kursów | Liczba wolnych miejsc |
Kurs wprowadzający – podstawy |
29.06-04.07.2017 21.08-25.08.2017 21.09-26.09.2017 |
– 5 8 |
Tworzenie gry typu FPS |
10.07-14.07.2017 04.09-08.09.2017 |
– 8 |
Tworzenie gry platformowej 2D |
20.07-25.07.2017 14.09-19.09.2017 |
– 8 |
Shoot ’em up |
10.07-14.07.2017 28.09-03.10.2017 |
– 8 |
Tworzenie gry przygodowej 2D |
28.08-01.09.2017 28.09-03.10.2017 |
8 8 |
Gra typu Hack and Slash |
31.08-05.09.2017 19.10-24.10.2017 |
8 8 |
Gry RTS |
14.09-19.09.2017 09.10-13.10.2017 |
8 8 |
Promocyjne ceny kursów w wakacje:
Nazwa kursu |
Koszt kursu (brutto – zawiera 23% VAT) |
Kurs wprowadzający – podstawy | 600 zł * |
Tworzenie gry typu FPS | 530 zł * |
Tworzenie gry platformowej 2D | 530 zł * |
Shoot ’em up | 530 zł * |
Tworzenie gry przygodowej 2D | 530 zł * |
Gra typu Hack and Slash | 530 zł * |
Gry RTS | 530 zł * |
Zapisy na kursy dostępne są tutaj.
Zapisu do grupy dokonujemy dopiero po dokonaniu wpłaty za kurs. Przed dokonaniem wpłaty należy dowiedzieć się czy są wolne miejsca w grupie. Liczba miejsc jest ograniczona.